Welcome..selamat datang sila follow my blog okei..kerjesama amat dihargai..tanxs yaa

Thursday 1 December 2011

assalamualaikum..

untuk pengetahuan semua aku sebenarnya jealous dengan pasangan yang boleh kekal lame . seriously sunyi hidup kalau tiada someone disisi . yeahh tadi aku baru lepas berdebat pasal mana best hidup bercouple or single lagi best . kalau nak tau hidup bercouple nie best sebenarnye yeahh aku sendiri pon tak boleh menafikan kalau time aku clash or putus cinta ofcourse aku akan cakap  "eih! menyusahkan couple nie lebih baik single lagi bagos" . n then bila dahh single macam nie pulak jadi nye . ayooo apa pun tak boleh -,- .. okayy kalau nak citer bakbak maksiat kalau couple nie korang kene lah pandaipandai jage diri . pendirian korang kene teguh . iman kene kuat kalau tak senangsenang jek setan nak buat lubang dekat hati korang . seriously aku bosan . tapi pada mase yang same aku bersyukur kepada Allah coz kuatkan semangat aku untuk jalani semua perkara yang berlaku kat aku . yeahh kadangkadang aku merasakan yang aku tak kuat untuk hadapi semua nie . n then bila aku pikir balik hidup aku sebenarnya sempurna aku ade family yang sayang aku , aku ade kawankawan yang sayang aku , dan setakat nie aku tak ade sebarang penyakit yang boleh merbahayakan diri aku . always think tomorrow is better than yesterday , and i believe in happy ever after <3 ..
TAMAT

No comments:

Post a Comment